Koszulki promocyjne to wciąż popularny wybór dla wielu firm, ale czy jest to skuteczna strategia marketingowa?
Koszulka promocyjna to świetny sposób na rozpowszechnienie informacji o firmie, ale może też być kosztowna. Na przykład, jeśli zdecydujesz się rozdawać klientom darmowe koszulki, będziesz musiał zapłacić za ich produkcję i dystrybucję. Jeśli zamiast tego chcesz je sprzedawać, musisz zapłacić wyższą cenę niż zwykle. Sprawdź stronę clevermedia.pl i dostępne na niej treści.
Skuteczność i jakość
Istnieją inne sposoby wykorzystania koszulek promocyjnych jako części strategii marketingowej. Jedną z opcji jest oferowanie zniżek na produkty lub usługi, jeśli ludzie przyniosą własną markową odzież. Dzięki temu osoby, które już je mają, mogą pokazać swoje poparcie dla marki, a jednocześnie zyskać kolejnego klienta.
Inną opcją jest rozdawanie ich jako nagrody lub wyróżnienia podczas imprez, lub konkursów. Może to być bardzo skuteczne, o ile bierze w nich udział wiele osób i jest wystarczająco dużo nagród, aby każdy otrzymał jedną (lub więcej).
Inną opcją jest umieszczenie logo na istniejących ubraniach, które ludzie już noszą, a następnie promowanie ich poprzez rozdawanie lub sprzedaż po niskich cenach – zwłaszcza jeśli dobrze pasują do grupy docelowej!