Jakie witaminy suplementować w czasie zimy?

Zima to okres, kiedy wielu osobom brakuje promieniowania słonecznego, co może odbić się na kondycji organizmu oraz na samopoczuciu. W tym czasie warto wzbogacić swoją dietę i dodać do niej wiele świeżych warzyw oraz owoców. Trzeba też pomyśleć o suplementacji witaminą D, można też wspomóc się witaminą C oraz cynkiem.

Dlaczego właśnie witamina D?

Witamina D jest niezbędna dla każdego człowieka, w okresie dziecięcym jej niedobór jest szczególnie niebezpieczny i może przyczyniać się do spadku odporności. Osoby z niewystarczającym poziomem witaminy D są narażone na częste infekcje, które zwykle trwają dłużej. Suplementy diety VITADIET to dobrej jakości preparaty, gdzie znajduje się optymalna dawka witaminy D. W niektórych preparatach występuje witamina D3 z witaminą K2, co zwiększa skuteczność suplementu.

Jakie jeszcze suplementy brać w okresie zimowym?

W okresie jesiennym i zimowym łatwo o różne infekcje bakteryjne lub wirusowe więc odporność jest osłabiona. Można ją wspomóc poprzez witaminę C. Suplementy diety VITADIET mają witaminę C w odpowiednim stężeniu oraz w przyswajalnej formie. Jest to preparat dobrej jakości, który można zażywać w przypadku ochrony przed wirusami i bakteriami. Wspomaga naturalne procesy organizmu, które aktywują się po kontakcie z patogenem.

Pierwiastki, które chronią przed zachorowaniem

Cynk jest pierwiastkiem, który odgrywa dużą rolę w procesach obronnych organizmu przed wirusami. Aktywuje układ odpornościowy, aby ten szybciej poradził sobie z patogenami. Cynk pozytywnie działa też na układ nerwowy oraz krwionośny, wchodzi w skład wielu niezbędnych dla zdrowia białek.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.